Международното Летище в Денвър

Така нареченият ‘елит’ постоянно се опитва да убеди хората, че конспирациите са единствено продукт на собствената им параноя и нездрав разум. Но това щеше да бъде далеч по-правдоподобно ако не поставяха символи навсяъде около нас при първа възможност. Филми, литература, музика, изкуство, архитектура – няма нито една сфера от живота на Земята, която да не е пропита със сатанинска и/или масонска символика. Дори стандартни структури, като летища, сгради и площади, не са подминавани. Един обстоен поглед върху Медународното Летище в Денвър го доказва.

Статуи на Египетски божества и на апокалиптични коне; гаргойли, странни масонски символи и обозначения, летателни писти във формата на свастика и много стенописи с мрачен, злокобен подтекст. Всички тези неща подхождат повече на новела от Стивън Кинг, но уви  – са част от архитектурното оформление на Международното Летище в Денвър.

Разположението, видът, конструкцията, както и самият процес на изграждане на летището предизвикаха много съмнения у жителите на града, тъй като нито един от тези компонента не се вписват в определението за „стандартно“. Това е една от онези мега-структури, чието предназначение далеч надхвърля обществено-приетото. Строежът на летището е завършен през 1995 върху площ от 34,000 акра.След завършването си, е закрито Международното летище на Стейпълтън, въпреки че то разполагаше  далеч повече писти от това на Денвър. Първоначалната стойност на конструкцията е обявена на 1,7 милиарда долара, но строежът излиза с обща стойност от 4,8 милиарда или 3,1 милиарда долара над първоначалния план! По време на строежа редица фирми и жители свидетелстват за много несъответствия:

  • Различни сторителни фирми са назначавани за строежа на различни части на летището. Всички са освобождавани веднага след изпълнение на договора. Това е чест похват, за да няма никой достъп до „пълната картина“.
  • Изгребани са общо 110 милниона кубика пръст – много повече от необходимото, което навежда на мисълта за подземни конструкции.
  • Инсталирани са 5300 мили оптични кабели (за сравнение от Източния от Западния бряг на САЩ разстоянието е 3000 мили).
  • Инсталирана е система за зареждане на гориво, която може да изпомпва 1000 галона в минута – абсурдна цифра за летище.
  • Внесен е гранит от няколко места по целия свят, въпреки че проектът вече е надхвърлил първоначалния бюджет.
  • Изградена е огромна тунелна система (в която камиони могат да се движат свободно) както и подземна влакова система, като нито една от двете не е в употреба към момента

Всички факти и числа сочат недвусмислено, че предназначението на изградената структура е за много повече от пътническо летище. Изградените сгради и тунелни системи имат капацитет за хора и техника, които са по-подхождащи на военни бази или, още по-мрачния вариант, на концентрационни лагери. В момента няма да разглеждаме подробно тези хипотези, дори и с оглед на нарастващите провокации, целящи налагането на Martial Law в Щатите, налагане на забана върху притежаването на оръжие от цивилни, маркирането на улици и къщи в системата на F.E.M.A на хора, неудобни на властта (така наречените conspiracy theorists, които масово докладват появяване на мистериозни червени кръстове и точки по пощенските си кутии и на тротоарите пред къщите си срещу сини и жълти такива на останалите хора), но ще се спрем върху отделните символи, счетени са достатъчно важни, за да присъстват на места видими за всички пътници излитащи и кацащи на Летището в Денвър.

  1. Конят на Апокалипсиса

И видях, и ето бял кон, и на него ездач с лък; и даден му бе венец, и той излезе като победител, за да победи. Откровение 6:1 – 17

45241484

tkocgff

9404913597_f54ed96a63_z

Остава загадка кой е счел за уместно този демоничен кон да бъде поставен на входа на пътническо летище, след като изглежда по-подходящ за входа на Ада, но с оглед на остнаналите масонски и откровено сатанински символи, за съжаление, далеч не е най-притеснителната фигура на това място.

Белият кон на Апокалипсиса от Откровението символизира смъртта и е предвестник на най-лоши неща за цялото човечество. Дори самото му присъствие на място, където хиляди хора преминават дневно, е силно притеснително.

2. Масонски най-горен камък на строежа

dia-freemasoncapstone

Kамъкът е разположен в ‘Голямата Зала’ на летището (термин използван в ложата на масоните за отбелязване на залата за срещи) и, разбира се, съдържа небеизвестният им символ, както и надпис на азбуката на слепите. Подписан е от Летателната Комисията на Новия Световен Ред, която (все още) не съществува. По официални данни, под камъка е заровена капсула, която трябва да бъде отворена през 2094. Наколененият елемент представлява интерес, като че ли обоначава някакво местоположение или координати и не е само декоративен.

 3. Декоративните стенописи

Стигаме до най-интересните и, за съжаление, най-потресаващи елементи от интериора на пътническото летище в Денвър. Разпределени между четири стени, стенописите са дело на Лео Тангума и, според думите на самия артист, изобразяват и символизират (по ред): мир, хармония и природа. Но дори само повърхностно вглеждане в рисунките трудно би свърало тези възвисени идеали със зловещите и грозни изображения, по-присъщи на плана на Новия Световен Ред. Тангума твърди, че е следвал точни указания в сътворяването на стенописите, като му е платено по $100,000 само за първите. Впоследствие се отмята от твърдението, че е получавал инструкции и отрича каквато и да било скрита символика.

Първият стенопис се казва ‘Мир и Хармония с Природата

10858908434_f0fa156a4b_o

Тъжни деца съзерцават умрели животни и изчезнали растителни видове на фона на горяща гора и град, обвит в странна мъгла в далечината. Странна подробност за този стенопис е факта, че въпросният град е бил прерисуван няколко пъти, ретуширан и променян, което показва значението му за създателите на цялата структура.

Едно от децата държи откъс от Майска таблетка, която отбелязва края на човешката цивилизация. В долния край на хармоничната картина има три ковчега с три мъртви момичета – черно, жълто (от Индианската раса) и бяло. Какво би могло да символизира това? Изчезването на тези раси? Отдавна не е новина, че съществуват биологични оръжия, които могат да изтребват само определени раси. По думите на самия Проект за Новия Американски Век (PNAC) – НПО, което силно влияе върху външната и вътрешната политика на САЩ:

изкуството на войната…силно ще се различава в бъдеще. „войната“ ще се води в нови измерения…напреднали форми на биоконтрол ще могат да се насочват върху опрделени генотипи, което ще превърне биологичните оръжия в политически изгодни инструменти.

Момичето в ляво държи Библия и жълта звезда, използвана от Нацистите, за да различават евреите. Очевидно символизира края на Юдео-Християнската религиозна система.

Вторият стенопис е озаглавен ‘Децата на Света Мечтаят за Мир

untitled-12-2-x2

Той е съставен от две части. Лявата изобразява деца от различни раси и националности, които са облечени в традицинниите за културата си носии подващи на малко германско момче оръжия, обвити в знамената на страните си. Баварският костюм на момчето не може да бъде сгрешен, но какво означава самият стенопис? Като се има предвид национализма на американците, е трудно да се разбере смисълът на това доброволно предаване на оръжия и знамена (национална идентичност) изобразено на американска територия, на едно от най-големите им летища. Още един намек за единно правителство и единна армия може би? Като се има предвид, че повечето (ако не всички) избягали генерали и други важни личности на ръководни постове от Нацистката армия се укриха в Щатите след падането на Германия, е ясно, че между двете страни съществува някаква дълбока взаимовръзка. С оглед на това, че Меркел стана и основният виновеник за разпада на Европа като общност и култура, не е трудно да се прозре все по-ясният смисъл на изобразеното.

Втората част на стенописа, за сметка на това, не остава никакво поле за свободно тълкувание.

004-copy

Голяма и заплашителна фигурна на военен с потресаващо сходна на Нацистката униформа и газова маска (изобразена спяща на първата част от стенописа) е в центъра на „събитията“. Забелязваме, че тя държи автомат и не каквото и да е хладно оръжие, а ятаган(!), което изглежда съвсем политически коректно с оглед на мюсюлманската паплач заляла Европа. Въпросният ятаган е буквално наврян в гъза на белия гълъб, който, както знаем, символизира мира. По-ясно от това, едва ли някой би могъл да го покаже. Отляво на фигурата има безкрайна редица неутешими родители оплкващи безжизнените деца в ръцете си. Няколко привидно спящи/мъртви деца върху камара тухли са под самата фигура, а отдясно има останки от видимо бомбардиран град. По-интересна е дъгата, която обгръща военната фигура, защото както знаем, тя е символ на всички педерастк и ЛГБТ организации, които открито воюват с естественото семейство, естествените полове, с мъжете, с жените и с децата и правото им да бъдат това, което са и което Бог е създал.

Третият стенопис се казва ‘Мир и Хармония с Природата

6135284702_9fc64bec73_b

Група радостни деца (тези, които са имали късмет да останат живи) се радват на видимо неестествено (генно-модифицирано) сияещо растение с цветовете на дъгата. Всички изглеждат странно привлечени, дори хипнотизирани от въпросното растение. Всички мъртви животни от първия стенопис присъстват в третия, като дори самото растение съдържа фигурата на малък гълъб. След масовата депопулация, изобразена на предходните стенописи, всички изглеждат много по-щастливи. Всичко е приведено в изкуствен еквилибриум. Дори „съживените“ тигри имат лица на човешки бебета – един синтетичен, ГМО рай.

Като цяло, и трите изображения заедно покриват основните точки от проекто-плана на елита за:

  • Депопулация на Земята
  • Изкореняване на Юдео-Християнската религиозна система
  • Единно Световно правителство
  • Възстановяване на Природата

Много от тези точки се припокриват с издяланите заповеди върху монумента от Джорджия, така че може да се заключи с точност, че повторното им изобразяване показва определено ниво на мотивация от страна на тези, които финансират подобни „произведения“.

4. Писти във формата на свастика

new9tq7fxwcdoh4f2z8h

Пореден „немски“ елемент присъстващ в структурата на летището под формата на свастика, образувана от пистите на кацащите и излитащи самолети. Да се смята, че това е дело на недоглеждане от страна на инженерите проектирали ги, е не просто наивно, но направо глупаво.

5. Допълнителни статуи/елементи

За разлика от готически катедрали като Нотр Дам, съвременно летище не е най-логичното място, където можете да очаквате да намерите гаргойли, но Денвър прави изключение в това отношение.

denver_gargoyle1

c9455093-7adf-4ab4-95c9-989d36751d96

Поне демоничните същества са тематично разположени в куфари, така че пътниците не могат да се оплачат от липсата на логичност в цялостната композиция.

Подът на самото летище е изграден по модела на подовете в Главните Зали на масонските сгради и съдържа щедра нацистка символика, отразяваща култа към Черното слънце.

 

denver05_22

Друг странен елемент е наличието на Индианско „изкуство“ под формата на изокартина на голо човешко бебе, растение и някакво извъземно същество „засяващо“ живот на Земята.

maxresdefault

Като се има предвид колко загрижени за добруването на човешката раса и децата в частност са индивидите от елита, всяко изображение на невинните на тази Земя, следва моментално да ужасява всеки здравомислещ човек поради прикритата си извратеност и злокобна мотивация.

В заключение може само да се каже, че малко неща са по-успокояващи и вдъхваши кураж преди полет от благосклонния поглед на Египетското божество на смъртта Анубис, на териротията на едно летище.

37075132

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s